میبینی؟؟

× بــــ سلامتــ♥ـــ × خودمــ

بــ سلامتیــ♥ــ تنهایــــ♥ــ و بــ سلامتیـ♥ــ ‌اوناییـــ♥ـ کـهـ فهمـــیدن هیچکــ*ــس تو اینــ دنیــ♥ـا لیاقــــتـ دوســـ♥ــ♥ــ داشتنـــو ندارهــــــ*ـ♥ــ

میبینی؟؟

میبینی تا فهمید داغونم آتیش گرفت

 

هه به خودت نگیر سیگار تو دستمو میگم

 

 

  



نظرات شما عزیزان:

نمیدونم کی هستم
ساعت13:08---7 تير 1393
وبت عالیه.خیلی خوشم اومد.تو این دنیا اگه نخندی دنیا بهت میخنده.خیانت پشت خیانت میاد.دیگه به کسی نمیشه اعتماد کرد.عشق شده یه هوس.بگذارید تا می توانم بازی کنم.که فردا با من بازی خواهند کرد.بگذارید بچه بمانم.بای
پاسخ:مرسی


mهی بابا
ساعت12:17---6 تير 1393
مهم نیست
دور باشی
یا که نزدیک
از روبه رو بیایی
یا که روی بگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است . . .


mهی بابا
ساعت12:17---6 تير 1393
من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد
تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .


الميرا
ساعت16:30---5 تير 1393
سلام وبلاگت خيلي قشنگ بود اورين به وب من هم يه سربزن و نظريادت نره
http://eshghbi2.loxblog.com
پاسخ:مرسی باش عزیزم


سینا خدادوست
ساعت15:58---5 تير 1393
سلام . وای وای وای چه کار بدی ...
تو ازین کارا نکنیا
دعوات میکنما
بای
پاسخ:چون شما گفتی چشم


maryam
ساعت10:29---2 تير 1393
وبلاگت عالیه عزیزم ممنون که بهم سرزدی
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:24 ] [ S@M1RA ] [ ]